Monday, February 28, 2011

Ada Aku Kesah

Assalamualaikum...

Biasa la lumrah hidup manusia nie...ada yang suka dengan apa yang kita buat dan ada jugak yang X SUKA...dengan menjatuhkan umat manusia...hahaha...lawak gila bila aku baca blog yang anti MLM n entah ap2 ag tu...yang dok mengutuk n mempertikaikan pasal HERBALIFE...sikit pon x pernah..makin berkobar-kobar ada la...yang aku tau..dalam HERBALIFE...kalau kau start dari bawah pon..tapi kau usaha kuat dari UPLINE kau...kau akan jadi BAGUS dari upline kau...ak suka buat HERBALIFE nie...dan aku SAYANG HERBALIFE sngt2..walaupon ad member2 ak,walaupon ad org2 yg aku sayang yang kadang2 tu x pernah langsung nak bagi SUPPORT ak...yang selalu nak jatuhkan ak....tapi x pe..SEMUA tu lagi wat ak berkobar2 nak BUKTIkan dekat diorang yang aku nie boleh!!!!
aku memang sentiasa berusaha sebaik mungkin dari segi pelajaran dan juga HERBALIFE...bukan nak compare apa2 ngan kawan2 ak yg x buat 2 benda dalam satu masa...tapi disebabkan aku buat benda nie semua..jadikan aku seorang yang sentiasa berusaha.
aku ingat lagi masa 1st time aku decide nak buat HERBALIFE...ayah aku halang sangat2...sebab ak nak pinjam duit die...nak buat modal...korang tau x kenapa aku buat HERBALIFE nie???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SEBAB AKU NAK SHARED DENGAN ORANG APA YANG AKU RASA BILA MAKAN HERBALIFE

AKU NAK ORANG TAU APA TU HERBALIFE
AKU NAK DIORANG TAU KENAPA BILA DIORANG SEBUT PASAL HERBALIFE AKU JADI EXCITED SANGAT NAK EXPLAIN KAT ORANG

AKU NAK UBAH HIDUP AK,FAMILY AK N ORANG2 YANG MEMERLUKAN

DAN YANG PALING UTAMA,MASYAALLAH!!!TENGOK ORANG2 SIHAT DENGAN HERBALIFE

tu la sebab kenapa ak SAYANG HERBALIFE!!!!...yang paling seronok ayah aku dah boleh terima HERBALIFE since ak bg dia try HERBALIFE..sekarang nie dia memang seorang pengguna HERBALIFE yang setia...hahaha..comel jer...korang nak tau..ayah aku suka sangat ngan shake flavour strawberry...alhamdulillah,bersyukur sngt2...sekarang ayah aku la orang yang sentiasa support ak dalam HERBALIFE nie...kalu bole ak nak bg 1 family ak consume dengan HERBALIFE!!!!

No comments:

Post a Comment