Tuesday, October 11, 2011

3rd day journey to lost my weight!!!

Bismillahirrahmanirrahim....

Alhamdulillah,ad kesempatan jugak nak update blog..walaupon memang terasa giler la sem nie...subject die sangat2 mencabar kepala otak den...aduh serabut giler...hahahaha...actually ak dah start balik diet aku seminggu yang lepas..cuma start dis week la ak berjinak2 untuk wat exercise...bukan exercise bese2 tau...giler2 punyer lakn...ikut exercise biggest loser tu...weeewiit...ketaq kepala lutut nie haa....mane xnyer...PUSH workout ala2 BIGGEST LOSER tu baek punyer...hahahaha....
nie la exercise ak wat tu....30min jer..tapi peluh yang keluar pergh...memang x bole blah..menitik2 macam air hujan...hahaha...tapi ak x ad la beli vcd tukan...just download dari youtube jer....

tengah2 aku dok2 sibuk nak menSEARCHING artikel2 pasal diet kat facebook mamat nie ---> http://www.facebook.com/zahri.kevin
tiba2 aku INTERESTING giler la nak baca blog akak nie...perghh sangat DAEBAK!!! (bahasa korea=hebat...bukan DEBAB yer) aku sangat2 terinspirasi la ngan akak nie...just wat exercise jer...she already lost more than 30KG....MASYAALLAH,sangat hebat...so korang boleh tengok2 blog akak yang cantek manes tu kat cni yerp---->http://einz2shape.blogspot.com

disebabkan ak nie memang INTERESTING giler ngan JILIAN MICHEALS...trainner rancangan biggest loser tu...buat sape yang pernah tgk mesti tau punyerkan macam ne die trainning orang2 dalam biggest loser tu...hahaha aku selalu berangan kalu ak dapat masuk biggest loser...x tau ar macam ne ak kena push exercise yang giler2 HEBAT!!!!

nie pic jilian mse die gumuk dlu...

nie pic die sekarang...wow,sangat hebat!!!!!

ok...disebakan itu...ak pon beli la VCD workout kat sis td tu..pasal nak JILIAN MICHEALS train aku...hahaha walaupon just ikut exercise die lakn...so sangat2 x sabar nak try ikut exercise die...so kawan2 POMPUAN ump yang nak ikut aku berexercise bole kasi tau ak...jom sama2 kiter misi KURUSkan badan secara SIHAT...nanti ak update pasal menu ak harinie..insyaallah kalu ad kesempatan....

No comments:

Post a Comment