Friday, April 15, 2011

blog ini nani punya giveaway CONTEST!!!!! MARI2 JOIN CONTEST NIE :)



Bismillahirrahmanirrahim....

korang2 semua..nampak x BANNER kat ats tu...ad seorang gadis JELITA dalam banner tu...hehehe...cepat2 mari ramai2 masuk CONTEST nie....dapat HADIAH MISTERI tuuu...x mau ker????CONTEST nie terbuka kepada semua tau....bukan untuk DISTRIBUTOR HERBALIFE macam AK....CEPAT2...malam nie jer last...GRAB IT n ambik PELUANG nie okey..ak pon nak join...nak dapat HADIAH MISTERI..sapa x mau...

ok..korang semua boleh just follow ap yang tertera kat bawah nie....senang jer okey,kalu koarng nak join CONTEST nie :)

1. Jadi follower di blog ini http://norhanani-zafirah.blogspot.com.

2. Letakkan link http://norhanani-zafirah.blogspot.com di blog list anda.

3. Sila copy banner di atas dan buat entri ringkas mengenai giveaway ini.

4. Tinggalkan link entri anda di ruangan comment entri ini berserta alamat email untuk memudahkan kami menghubungi anda.

5. Seterusnya, jawab 2 soalan mudah.
*Apakah sarapan pagi anda?
*sudah semestinyer la SARAPAN saya dengan shake HERBALIFE...macam MESSI tu...SHAKE HERBALIFE yang nyum2...membuatkan saya x sabar nak sarapan tiap2 hari...nak2 kalu SHAKE flavour COPUCCINO...lagi la...rasa nak ambk lebih dari sekali sarapan pagi tu...hehehe...tapi kalu campur ngan SOYA dalam shake copuccino tu..lagi sedap..tapi sebab kena LOST WEIGHT ag..x bole nak wat selalu..huhu :)

*Adakah anda pernah mendengar tentang produk Herbalife sebelum ni? Apa komen anda?
*first2 tau HERBALIFE dr kwn blog saya...masa tu kagum sangat2 dengan die sebab berat die dr 96kg now dah 64kg...WOW...sangat2 impressed...sebab berat saya masa tu mmg sama mcam die 96kg...n mmg nak sangat KURUSkan badan sebab x pernah rasa kurus dr KECIK...huhu...tapi masa tu x tau lakn nak dapat HERBALIFE nie kat mana...then,bila masuk UMP jumpa HERBALIFE dr k.nani...thank you k.nani coz perkenalkan saya dengan HERBALIFE...dan dapat result yang baek ngan HERBALIFE...then,ALHAMDULILLAH..ALLAH gerakkan pintu hati saya ikut k.nani g EVENTS kat times square...MASYAALLAH,unbelievable...kelu lidah nie..x terkata2...sebab tengok orang ramai sangat2...yang paling terkejut sekali biler dengar kisah pakcik tu..cian dulu pakai tongkat bila nak berjalan...TAPI masa die bagi testimoni tu...MASYAALLAH,x expect langsung yang die tu dulu yang pkai TONGKAT...tengok orang HERBALIFE JOGET2..x kira yang tua,muda n orang pregnant pon...mmg LUUUAAARRR BBIIIIASAAAA...lpas dr 1st EVENTS tu...sy mmg serius nak SHARING HERBALIFE kat semua orang2 yang saya sayang...n orang2 kat sekeliling saya...saya sekarang orang yang sentiasa g EVENTS walaupon agak sukar nak g kn..(KENA NAIK BAS DR KUANTAN) tapi saya percaya...kalu kiter sharing kat semua orang benda yang baek...ALLAH akan tolong kiter..rasa RUGI sangat kalau miss EVENTS2 tu semua...biar la susah macam ne pon saya nak g cna...I WILL OKEY...macam PAK FAISAL BILANG...hehe..sebab bila g EVENTS tu rasa seronok biler dapat berkumpul sama2 n berkenalan dengan orang2 yang nak bawak MISI yang sama dengan kita kat seluruh DUNIA......yang paling BEST dalam HERBALIFE nie..saya ada FAMILY HERBALIFE yang sentiasa SUPPORT saya n bagi tunjuk ajar pada saya...bila saya rasa DOWN...diorang sentiasa ad...sebab tu saya SAYANG SANGAT ngan FAMILY HERBALIFE saya...TERIMA KASIH ALLAH,sebab pertemukan saya dengan COMPANY yang HEBAT,KAWAN2 yang HEBAT dan FAMILY yang HEBAT...INSYAALLAH,akan bersama HERBALIFE sepanjang hayat saya...ameen... :)

TESTIMONI saya dengan HERBALIFE!!!n ngah berusah kuat lagi nak LOST WEIGHT!!! :)


No comments:

Post a Comment