Sunday, May 15, 2011

.::Saya Tetap dengan Pendirian Saya::.



Bismillahirrahmanirrahim......

Alhamdulillah,dapat jugak aku update blog aku nie...hehehe...bz ckit..yea la..baru balik dari EXTRAVAGANZA BANGKOK...pakai duit sendiri yer..x guna duit MAK BAPAK aku..duit hasil aku buat HERBALIFE nie...so,kawan2 bukan aku nak berlagak ap la..kalu aku x buat HERBALIFE nie...x mampu aku nak g TRAVEL luar negara pakai DUIT SENDIRI...korang ad ker???events tu..memang sangat2 LUUUAAAARRRR BBBIIIAAAASAAA!!! kita berkumpul satu APAC tu..ad yg dtg dr korea,hong kong,indonesia,thailand,vietnam,india,filipina n mcm2 ag..hehehehe..mmg unbelievable...susah nak ckp...MASYAALLAH,pengalaman yang x dapat dilupakan...bayangkan kita dok rebut2 dengan 23000 orang nak masuk hall tu...semua dok pakat tolak..x payah aku guna kudrat kaki nie berjalan...dah bergerak dengan sendirinya...yang bestnyer..ktaorg semua dh macam 1 family..x kira la dtg dr mna skali pon..tp biler dh berkumpul rmai2..dh rse mcm 1 family..walaupon tu pertama kali jumpa...

HAHAHA..messi pon ambk herbalife untuk stamina die...
degan team herbalife dr NEW ZEALAND
team herbalife dr THAILAND
team herbalife dr JEPUN
team herbalife dr INDONESIA
1st n 3rd generation student UMP dlm herbalife..hehehe
tgh tggu nak masuk hall
berebut2 nk masuk pintu masuk...
trpksa beratur pnjng nk beli MERCHANDISE HERBALIFE
dekat airport kat bangkok
dengan kawan baik sy+DOWNLINE sy!!!
dengan kawan2 dalam herbalife
dengan kawan herbalife dekat herbalife office thailand
ak dengan TUK TUK herbalife!!!

BESTnyer kalu kawan2 sekolah aku dapat join aku sekali....banyak sangat gambar...x lalu nak upload..hehehe..bestnyer...sambil g belajar pasal herbalife..sambil tu bole bercuti...kalu bkn kerana aku join herbalife..aku x kn dapat merasa nak g bercuti macam nie...terima kasih YA ALLAh sebab pertemukan saya dengan HERBALIFE....alhamdulillah,bln nie workout laju2..nak jadi WORLD TEAM nak dapt VIP SEATING!!!nak g HERBALIFE SCHOOL kat KOREA!!!!bln 9 nie...kawan2 yang nk kje part time tu..bole contact aku ok...aku x kesah ap korg nak cakap kat aku...ap yang aku tau..HERBALIFE is an AMAZING PRODUCT...alhamdulillah,terima kasih YA ALLAH...

No comments:

Post a Comment