Thursday, September 8, 2011

X Pasti

Assalamualaikum....

Hye semua....dah lama kot x update blog....huuuaarghhhh....tinggal bape hari jer nak stay kat umah nie...b4 kembali semula ke UMP untuk meneruskan perjuangan sebagai seorang mahasiswi...hadoi...berat pon dah naek nie...kne struggle untuk BELAJAR+TURUNKAN BERAT *noktah.

Hurmmm....macam2 benda berlaku sepanjang cuti panjang nie (4 bulan kot),nak cakap pasal hati nie...macam2 benda dah hati aku nie dah makan...hahahaha...x tau dah nak percaya ke dok nie...asyik2 bergaduh sebab benda yang sama...asyik2 benda yang sama...kadang2 dah naek jemu weh...


Rasa macam nak cakap kat macam nie...."weh,kte BREAK!!!" tapi selalu die la yang akan sentiasa menjernihkan keadaan...sebab aku yang selalu mencari sesuatu yang boleh mencurigakan hati aku nie...tapi realitinya...aku x suka la nak jadi mcm nie...kalu boleh aku nak kahwen tau...


bukan kawen sebab gatal ke ap...tapi ak rsa drpd kapel2 nie...boleh jadi mcm2 bnda...mcm2 bnda dapat...kalu kawen hidup kte lebih berkat...ak admire giler orang2 yang berjaya n kawen awal nie...serius,ak pon nak jadi macam diorang...patutnyer,aku kena jauh daripada bermaen ngan perasaan nie...sebab x dapat ap2 pon...dapat dosa lagi ad la...

Ya Allah...bagilah pertunjuk yang terbaek untuk hambamu ini...sesungguhnya,kau la yang lebih mengetahui ap yang terbaik untukku....ameen

No comments:

Post a Comment