Thursday, March 10, 2011

Ayus..please WORK & PRAY HARD!!!

Bismillahirrahmanirrahim....

ALHAMDULILLAH,selesai pon semalam 1st HOM kat UMP GAMBANG....huhu...terima kasih sngt2 pada semua yang hadir semalam...rasa DOWN giler semalam..mana taknya...member2 yang dok pakat nak datang,tapi tak datang kot...sedih sangat2...sampai keluar air mata aku nie...ak nie CENGENG cikit...
mana taknyer...cian abg Abqari special guest mlm smlm terpaksa tggu lama..tggu member2 lain datang...tu yang wat aku lagi sedih tu...masa tu baru aku tau sapa kawan aku...yang sentiasa SUPPORT aku wat HERBALIFE nie...terima kasih korang...AKU MEMANG SAYANG KORANG SANGAT2...
sekarang nie...aku ngah berusaha sekuat mungkin...tak boleh nak duduk diam sekarang nie...jeles btol tgk abg UNIE bawak orang ramai2 datang semalam..dah la die datang dari UMP PEKAN...tercabar giler kot....ramai giler yang datang..but semua LELAKI...weh!!!tolong la...mana kaum WANITA nieh???ramai giler kot LELAKI yg nak LOST WEIGHT,GAIN WEIGHT or NAK HEALTHY BREAKFAST...so,conclusion is...HERBALIFE bukan untuk orang yang NAK KURUS yer...semua benda boleh dengan HERBALIFE...so lelaki2 yang nak nampak FIT tu..meh roger2 ak...insyaallah HERBALIFE bole tolong korang achieve impian korang tu...hehehe...ahad nie ad MEGA HOM...so,sesiapa yang berminat nak tau pasal HERBALIFE bole join ak ahad nie...contact ak kat no nie 0124450262...SERIUSLY korang x akan MENYESAL!!!
YA ALLAH,PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN HAMBAMU INI...JADIKAN AKU SEORANG YANG KUAT YA ALLAH!!!

No comments:

Post a Comment