Friday, March 4, 2011

Insyallah...Next herbalife team UMP!!!!

Assalamualaikum.....
semalam ak g HERBALIFE HOM kat UIA KUANTAN....alhamdulillah,semuanya berjalan dengan lancar....ak bwk 3 org g cna....walaupon jumlahnyer x ramai..tapi INSYAALLAH bakal menjadi lebih ramai untuk masa akan datang...ameen2....thanks aku ucapkan kat GEORGE,UDE n UCU sebab ikut aku semalam..hehehehe...cian ude..coz kna tarik jer bawak g cna...apepon..korang memang terbaek la..hehehehe....semoga ALLAH permudahkan segalanya....INSYAALLAH,next weeks kt UMP GAMBANG ad wat HOM...so,aku akan usahakan bawak orang ramai2 datang HOM tu..walaupon untuk 1st HOM x ad org yang datang pon....huhuhu..tapi x apa...USAHA TANGGA KEJAYAAN...thanks k.nani sebab sentiasa dengar keluhan-keluhan saya bila saya down...huhuhu...

my upline..k.nani..always inspired me.
nk jadi mcm k.nani!!

kusyuk kot dengar...hahaha


Insyaallah....next team HERBALIFE UMP GAMBANG!!!

YA ALLAH SEMOGA KAU PERMUDAHKAN SEGALA URUSAN KAMI.....x sabar nak tolong orang banyak....sebab suka tengok GOOD RESULT diorg!!!!thats why I LOVE HERBALIFE!!!!

No comments:

Post a Comment