Monday, March 28, 2011

Ya Allah...Show me the ways!!

Bismillahirrahmanirrahim....

Alhamdulillah...dapat jugak aku mencoret kat blog aku nie...minggu nie bz sangat2...banyak test...mana xnyer...nak dekat final exam nie...aduyai...macam2 benda bermain kat fikiran aku nie...kadang2 bercelaru otak nie fikirkan benda2 nie semua...YA ALLAH,bantu la hambamu ini...MASYAALLAH,kusutnya fikiran...tak tau mana yang terbaik untuk aku...kadang2 rasa x tenang ajer...aku perlukan seseorang yang boleh mendengar luahan hati aku nie...aku dah banyak menyimpang sekarang nie...aku sendiri pon xtau betul ke benda yang aku buat nie...

YA ALLAH,PERMUDAHKAN LA...SEKIRANYA BENDA YANG AKU BUAT SEKARANG NIE BAIK UNTUK DIRIKU,KELUARGAKU MAUPUN AGAMAKU....AMEEN2....
P/S:SAPE KAT SINI NAK SIHAT NGAN HERBALIFE???PM SY OKIES :)

No comments:

Post a Comment